Het verzenden van de door u bestelde schoenen is gratis, tenzij uitdrukkelijk anders aangegeven of overeengekomen. Vanwege de scherpe prijsstelling zijn de retourkosten wel voor uw eigen rekening.
Nee, u loopt geen enkel risico. Verzonden schoenen worden vooraf uitgebreid gecontroleerd voordat zij ons magazijn verlaten. Bovendien wordt er een handtekening gevraagd voor ontvangst.
Als u de schoenen retour stuurt verdient het aanbeveling om de staat van de schoenen (fotografisch) vast te leggen en bij de vervoerder om een verzendbewijs te vragen.
Uw online betaling wordt afgehandeld door Payment Service Provider Mollie.com. Mollie maakt het online betalen in deze webshop mogelijk met de online betaalmethode iDEAL, en met de creditcards van VISA, MasterCard en American Express. Mollie zorgt voor de afhandeling van uw transactie. Bleecker.nl is enkel verantwoordelijk voor de afhandeling van uw bestelling en Mollie voor de verwerking van uw online betaling. Ook refunds (restitutie) worden verzorgd door Mollie.
Kijk op de website van mollie.com voor meer informatie over online betalingen via Mollie.
In de regel biedt Bleecker.nl uw bestelling dezelfde werkdag aan ter verzending bij post.nl. Indien vòòr 14.00 u besteld. Onze ervaring is dat in vrijwel alle gevallen u de volgende (werk-)dag uw bestelling in huis hebt. Op zondag wordt er niet bezorgd.
Retourneren:
Webaankopen mogen binnen de wettelijke termijn van 14 dagen geretourneerd worden, mits de schoenen geen zichtbare draagsporen hebben.
Ruilen:
Ruilen via de webshop is helaas niet mogelijk. Mocht u een ander artikel of maat wensen kunt u een nieuwe bestelling plaatsen in onze shop en het eerder bestelde artikel retourneren.
Voor alle aangeboden producten geldt de wettelijke garantie. Als er sprake is van garantie, dan zorgt Bleecker.nl voor contact met en eventueel bemiddeling met het betreffende merk. Het betreft dan herstel, vervanging of -als er geen oplossing meer is- het restitueren van (een deel van of het gehele) aankoopbedrag.
U kunt klachten over een geleverd product of over onze dienstverlening online bij ons indienen. Gaat u daarvoor naar ons contactformulier en vul bij Onderwerp "Klacht" in.
U ontvangt van ons binnen twee werkdagen een ontvangstbevestiging en u krijgt dan binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie van ons.