Nee, zowel het verzenden als het retourneren in Nederland is geheel kostenloos bij bestellingen boven de €25,- . Voor bestellingen tot €25,- rekenen wij een bijdrage van €4,95 in de verzendkosten.
Voor bestellingen die worden afgeleverd in België vragen wij altijd een bijdrage van €4,95 in de verzendkosten.
Uw online betaling wordt afgehandeld door Payment Service Provider ICEPAY. ICEPAY maakt het online betalen in deze webshop mogelijk met de online betaalmethode iDEAL en zorgt voor de afhandeling van uw transactie. Bleecker is dus verantwoordelijk voor de afhandeling van uw bestelling en ICEPAY voor de verwerking van uw online betaling.
Kijk op de website van ICEPAY voor meer informatie over online betalingen via ICEPAY.
In de regel biedt Bleecker uw bestelling binnen 24 uur aan ter verzending. Dan heeft u de volgende (werk-)dag uw bestelling in huis. Op zondag en maandag wordt er niet bezorgd.
Nee, Het ruilen tegen een ander artikel of andere maat is helaas niet mogelijk. Mocht u een ander artikel of maat wensen kunt u een nieuwe bestelling plaatsen in onze shop.
Voor alle aangeboden producten geldt de wettelijke garantie. Dat betekent dat het product moet doen wat er van verwacht mag worden. Is dit niet het geval, dan zorgt Bleecker voor herstel, vervanging of -als er geen oplossing meer is- voor het restitueren van het aankoopbedrag.
U kunt klachten over een geleverd product of over onze dienstverlening online bij ons indienen. Gaat u daarvoor naar ons contactformulier en vul bij Onderwerp "Klacht" in.
U ontvangt van ons binnen twee werkdagen een ontvangstbevestiging en u krijgt dan binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie van ons.