Nee, Bleeckwer is een 100% online winkel met een extern magazijn. U kunt dus niet zelf uw bestelling afhalen en/of terugbrengen.
Bleecker verzendt gratis (binnen Nederland)
Retouren zijn voor rekening van de consument. U kunt ook gebruikmaken van de Bleecker Retourservice (zie ook "Retourneren").
Door het karakter van de webshop is ruilen is helaas niet mogelijk. Als u een ander paar schoenen wenst, volgt u eerst de retourprocedure. Daarna kunt u het nieuwe, door u gewenste paar schoenen bestellen op onze site volgens de normale procedure.
Uw online betaling wordt afgehandeld door Payment Service Provider mollie.com.
Mollie.com maakt het online betalen in deze webshop mogelijk en zorgt voor de financiële afhandeling van uw transactie. Bleecker is dus verantwoordelijk voor de afhandeling van uw bestelling en mollie.com voor de verwerking van uw online betaling.
Klik hier voor meer informatie over mollie.com.
In de regel biedt Bleecker uw bestelling binnen één werkdag aan aan ter verzending bij PostNL. Dan heeft u uw bestelling een werkdag later in huis.
Nee, vanwege het karakter van de shop, is ruilen tegen een ander artikel of andere maat is helaas niet mogelijk. Mocht u een ander artikel of maat wensen, controleer dan eerst de beschikbaarheid in onze webshop. Verrvolgens kunt u een nieuwe bestelling plaatsen in onze shop.
Voor alle aangeboden producten geldt de wettelijke garantie. Dat betekent dat het product moet doen wat er van verwacht mag worden. Is dit niet het geval, dan zorgt Bleecker voor herstel, vervanging of -als er geen oplossing meer is- voor het restitueren van het aankoopbedrag.
U kunt klachten over een geleverd product of over onze dienstverlening online bij ons indienen. Gaat u daarvoor naar ons contactformulier en vul bij Onderwerp "Klacht" in.
U ontvangt van ons binnen twee werkdagen een ontvangstbevestiging en u krijgt dan binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie van ons.